Thursday, July 9, 2009

Luahan hati..

aku betul2 xtahan..
rasa rindu menggamit hati ini..
irama dan rentaknya sering mengganggu tidurku..

andai aku diberi peluang..
ingin sekali ku menatapmu..
membelaimu dengan sepenuh hatiku ini..

pabila diri ini bedua denganmu..
aku dapat merasakan yg kita sejiwa..

kau mampu memberikan ketenangan di kala aku kebosanan..
kau mampu menggembirakan aku dengan pelbagai iramamu yg memberiku seribu satu makna..

oh gereteh..
bilakan dapat kita bertemu????
gombak dan kuantan telah memisahkan kita..

kini aku hanya dapat melihatmu dari jauh..(tgk youtube yg aku da dunload kat bwh ni jer..)

da lama tangan ini tidak menyentuhmu..
rasa rinduku kini makin lama makin menjadi2..
not tauge tu pun aku da lupe..
bengang nyer aku xdapat men lagi


uuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

1 comment:

yatiHanuni said...

fewwwwit...
jewang ngan getereh...
hahahahaaah~~~