Friday, June 5, 2009

xde tajok..

urghh...hmmm...argghh..

10 comments:

taQi said...

kali ni bunyi apa lak?

rOck said...

huhu..kali ni bunyi tensen coz da pening nak wat report..kat jabatan ni website dorg sume dlm bm..alih2 nak wat comp report nak kene translate pulak..hmm..

Hayati Hanuni Halin said...

wey wey...
dulu sape tah salu kate yati ske mek gamba sendirik~~~~
ces~~~

taQi said...

huhu..ada virus baru sekarang...sume da berjangkit ngan nuni
:P

kepada yang berkenaan:tolong kuarantine mereka berdua (rukiah + nuni) ni...

Hayati Hanuni Halin said...

ewah ewah taqi!!!
heheheheh....
nanti aku bg jangkit kat ko laks~~~

rOck said...

yati:

almaklumla semenjak dah ade laptop bewebcam ni...asyik dok amik gmbr je+ngah bosan2 kat ofis..2mgu jadik bos.ha camnila jadiknye..haha..

rOck said...

taqi:

hello encik taqi..suke posing sane sini bkn ade virus namenye..sbnrnye tgh bosan2 tu yg dok amk gmbr je..hahaha..klu ngah busy+xde mood xla kot..huuuu

rOck said...

yati:

emm..agak2 klu si taqi ni wat pose mcm ni ape jadik ek????lg nmpk cam baby face la kot...ahahaha...ooppps

taQi said...

ROCK!!! :P

rOck said...

taqi:

hee..haha..