Friday, May 29, 2009

pening...

mgu ni keje xde..
task SV kasi da siap..
start wat Mini Project..
excited..berdebar...concentrate..
tu yg dirasakan mgu ni..
tajok da pilih..data dah dtentukan..
surat pun da tulis..
tibe-tibe..lepas kepenatan turun nek tangge bangunan JPNS..

UNit Penilaian & Peperiksaan : maaf, kami x dptla nak bg maklumat yg korang nak ni...
aku: peratus lulus gagal pun xlei ke encik?
UPP: xlei dik..klu nak gak kene wat surat dr uia anta ke Lembaga Peperiksaan..ha..diorg lei kasi klu lepas la syarat2 die..
aku+zura: xpela encik..time kasih (tu je yg lei ckp pas bp kali merayu...)
argh..tensen...mlm ni kene carik tajok len lak..

harini...

aku: hello, unit menengah ya?
Unit mengh: ye..ada ape cik?
aku: em..saye stdnt praktkl kat unit maklumat..sy nak ty sape ye yg kumpulkan data pasal dropout stdt?
UM: oh..kam xsimpan data tu, cube ty kat unit HEM la ye..
pastu...
aku: hello, unit HEM ye..sy nak memohon data pasal dropout student skola menengah..pada sape ye nak dapatkan data tu?
Unit HEM:..eh, ktorg xdo data tu dik oi..cubo ekau tanyo kek Unit Menongah..diorg la simpan data2 pasal keciciran plajar tu..
aku: alamak..tadi sy br kol unit tu, diorg ckp suh ty kat unit ni..
Unit HEM:..ish xdola dik kek cni..ko poie tanyo blk kek sano..kek cni memang xdo doh..
aku: oh,ok..xpela encik..time kasih..

Kesimpulannye...
1) aku pun xtau sape la yg betugas tok simpan data murid tu..data yg aku nak simple giler..xkan itu pun diorg x simpan...musykil...musykil...
2)tajok aku kene tukar lg tok kali ketigenye...
3)aku da pening kepale...nak pkir tajok ape lg..
4)isnin ni nak mohon lg satu data...klu xdpt gak...tukar tajok lagi la nmpknye..



huhu..pape pun maseku terisi kat ofis..walopun turun nek tangga jer dua tiga hari ni..hmmm..

3 comments:

scOotBerry said...

saba rock..saba..

Aff said...

bnyk2 besabar rock...jgn putuih aso

rOck said...

intan:

huhu tq2..ngah saba la ni...

k.af:

yOsh...agi idup agi ngelaban k.af..hoho